Service Management | analyse og utvikling

Du driver en bedrift som tilbyr vertskap og opplevelser. En slik bedrift forteller i en eller annen grad historier, enten direkte eller indirekte. En historie kan bety mange ting, men som hovedregel skal ordet forstås som en fortelling om stedet, menneskene, kulturen og historien. En kan si, at ved å møte et nytt sted eller nye folk, har en allerede fått en fortelling. Det er viktig med god serviceledelse da fortellingen er selve produktet du selger, som reiselivsbedrift. Det krever at kompetansen i organisasjonen er på stell, og det er akkurat det vi setter i gang med i denne tjenesten.
Forskning og utvikling (FoU)
48190
NOK eks. MVA
61.0
time
Gå til
Åpn skuffen!

Velg tjenestekategori her

DMO Spesialisten sporer ikke våre besøkende på tvers av internettet, men hvis du klikker "Tillat" så gir du oss tillatelse til lagre en analyse-innholdskapsel i din nettleser. Denne gjør at vi kan forstå hvordan våre nettsider fungerer. Les vårt Personvern her.
Alt innhold
Lukk